Dagens hår.

Håret idag;


= Gårdagsspray, fluffigt men rakt. Här med brunchsmoothie: hallon, banan, ingefära & äppeljuice.
Delicios! Oh well, sen tog jag iallafall en dusch och sedan såg håret ut såhär. Classic.

 
Så jävla busigt hår! Dock märker jag att det som blivit rätt långt lockar sig mindre. 
Mindre, hörde ni det? Haha.. det är ju en helt galen frisyr detta... : ) 
Fatta vad mycket det kommer vara när allt blir långt. Hihi! 
 
 
Plattat. Tar lite tid. Slutligen blev det iallafall två tofsar, ett diadem, och överflödigt fluff.


 
Varenda jävla dag funderar jag på att raka av håret på sidorna igen men jag ska inte. 
Just let it grow. Pillar en del men kämpar också. 
 

Postat av: Granntanten

Nej, inte raka! Du kan i och för sig bära den frisyren också - jag tror inte jag vet nån frisyr du inte är stunning skitsnygg i - men SOM det klär dig med lite sötare frisyrer, snarare än tuffa!

Svar: Tack! : ) Fast jag vet inte hur jag ska ta det när folk säger "Nej, gör inte det", det är som att ifall jag väljer det så kommer en massa människor tycka att jag valt fel.. Just nu plockar jag ju igen och att raka bort det gör att jag inte plockar lika mycket, då jag inte kommer åt det.. Det är svårt både att låta det växa, och att ha det sådär som förut. Haha! Men planen nu är ju att inte göra det. Vi får se till sommaren. Eller till nästa sommar. Vem vet? I slutändan är det ju ändå jag som väljer då det är jag som står med fluffet varenda morgon ; )
Ida

2015-02-15 @ 10:06:19
URL: http://https://granntanten.wordpress.com
Postat av: Hanna Karlsson

Tycker inte heller att du ska raka dig.

Svar: Nähä, ^^ nu vet ju inte jag om du vet hur jag såg ut förut, men om jag verkligen vill göra det så kommer jag nog göra det vad andra människor säger :) Det är för övrigt lite för att motverka sjukdomen också, för nu kan jag återigen inte låta håret vara. Och det känns sorgligt! Plus att jag verkligen gillade den frisyren men den krävde en del styling : )
Ida

2015-02-15 @ 12:52:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helen

Tyckte du passade sjukt bra med rakat :P.
Men om du vill spara så ska du göra det, upp till dig helt enkelt :)

Svar: Tack så jättemycket <3 Kruxet är ju bara att jag vill båda. Haha!
Ida

2015-02-15 @ 22:07:20
Postat av: Lilly

Haha jag drömde inatt att jag var hemma hos mina fosterföräldrar. Mitt hår hade inte växt ut än men lugg hade jag. <3 Så ser jag en bild på mig som 16åring som princess paranoia ifall du kommer ihåg att jag var det på min skolavslutning? Bara för det så gick jag bananas i drömmen och försökte göra blonda slingor i mitt korta hår. xD I verkligheten funderar jag på att inte göra någonting med håret mer än att klippa det tills det är nere vid axlarna. Sen funderar jag på att lägga i blonda slingor och sen göra strawberry blonda slingor OCKSÅ. Kommer ju bli hur fräsigt som helst. :D

2015-02-16 @ 09:27:01
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0