Fetonsdagen?

Chhhhaaaaarliiiiieeeeee.... 

^^

Har jobbat. Har handlat. Alltså jag handlar ju typ jämt.
Ekonomiskt? Icke! Köpte även två semlor idag, varav jag  ätit den ena
helt i min ensamhet, för lillasyster ville inte ha besök idag. Så jag lär med
andra ord äta även den andra också! Kanske imorgon till frukost.. Jag ska
till Psyk klockanjävlanio på morgonen, det kanske blir en bra uppladdning.
Sedan ger jag mig på Försök 2 med lillasysterbesök, och sedan är det dags
för varannantorsdagstvättid mellan 12 och 16. Och seeen är det äntligen
dags för showträning framför speglarna i danssalen igen! Waaay! Borde ta
en liten genomkörare här hemmma först för att friska upp minnet lite. 
De nya koreografierna, alltså. Ikväll har vi sportlov från dansträningen 
(den andra gruppen jag är med i, dvs Street Feet), så det blev vila ikväll.
= diskar ändå inte, fastän jag borde. Och middag då? EFTER semlan!
Hahaha. Rebell. Är ju fan jättehungrig känner jag nu.

 
Orkade inte fixa mitt hår imorse innan jobbet.
Jag duschade ju igår kväll. = Clownhår.
 

Postat av: Patrik

Egentligen är det nog inte alls dumt att handla jämt, jag gör också det.. grejen då är att man köper det man behöver och inte så mycket annat. Dessutom äter man upp det mesta utan att behöva kasta. Storhandlar man så köper man säkert hem för mycket och får kasta för det blir förstört och datumet går ut osv, Kanske är en annan sak om man har en äkta eller oäkta hälft och ett kvarts dussin ungar.


Svar: Jag kan tyvärr INTE säga att jag "bara" handlar det jag ska... det blir rätt mycket improviserat numera, när jag har råd att handla... : ) Haha!
Ida

2015-02-18 @ 22:34:08
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Brukar kunna bli så för mig också, erkänner…. men har börjat så att jag handlar utan korg eller vagn och köper ingen påse. Då blir det inte mer onödigt än jag kan bära :)

Varit sugen på semla sedan jag läste om semlan… så slog till och köpte två nu i kväll. Förväntningarna var höga och jag önskade mig en stor god klump med mandelmassa. Gissa vad? det var vaniljsemlor… Ska f-n köpa en hel korv med mandelmassa och smälla i mig i morgon som kompensation.

Svar: Aaaaaw! Vilken megamiss! Jag har, tills ganska nyligen, inte varit jätteförtjust i vanliga semlor utan oftast valt att köpa med vaniljkräm eller liknande. Igår pimpade jag min semla med jordgubbssylt, t.ex.. men jag tycker att de är goda med mandelmassa också, numera. Tänk vad man växer... ;)
Ida

2015-02-19 @ 22:26:42
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0