Fettisdagshår. HAHA.

De här bilderna hann jag ta imorse innan jag stack till jobbet, på dagens tofs-frilla! : ) 
Hiihii. Lite klämmor i nacken för att hålla de hårtestarna i styr... och inget har trillat ur hittills.
Trevligt! Men har jag ätit någon semla idag då? Nääej! Men jag har hintat lite om att jag vill
ha leverans till jobbet imorgon, vi får väl se hur det blir med den saken.. *wink wink* ; ) 

 
Jag brukar oftast använda peruken på jobbet för det behövs ju knappt fixas, snacka om snabbfrisyr.
Just put in on, lixom. Men jag måste ju låta mitt eget få lite luft också, och nu har jag nog kommit över
den värsta omöjligt-att-göra-en-frisyr-tröskeln iallafall, med utväxten. Så det känns bra! Rock on, håret! 


I provhytt på jobbet, dokumenterar... ^^
 

Postat av: Patrik

Ja :) nu är det ju alldeles lagom att "göra frisyr långt", snyggt! Och säkert rätt skönt att kunna göra något av något alldeles eget.

2015-02-17 @ 21:16:30
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Evelina

Men wow, snyggt!

Svar: Haha, taaack... :)
Ida

2015-02-19 @ 16:22:53
URL: http://zooot.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0