In the shadows.

Är faktiskt lite sugen på att det ska bli vår så jag kan gå ut och springa lite igen. Som jag började med
i höstas (bilder från september) och tänkte bli bättre på. För att inte ha sprungit sedan jag var liten och 
spelade fotboll, typ. Jag är ju bara skinny fat och har sämst kondition lixom. 


Lalala. Make it work. Man ska inte underskatta en bra skugga.. ; ) 
 

Postat av: Patrik

Springa är rätt skönt när man väl kommit i form så man orkar. Var i ungefär samma situation för några år sedan och hade inte sprungit på vääääldigt många år. Upptäckte att det gick ganska fort att komma i form… första vända jobbig som f-n. andra lite bättre, tredje helt ok och sen helt plötsligt sprang jag milen utan problem. Så, jag är helt säker på att du också kan!

Skönt när man springer, för man kan rensa tankarna lite då…


Svar: Jag har dålig kondis och knasiga leder. Har ofta känt att jag ska vricka fötterna när jag springer. Borde kolla ut några bra skor om det är något jag planerar att hålla på med.. :) Men det borde väl vara en ganska bra investering? Det är ett elljusspår som jag sprang i, först körde jag "varannan stolpe springa, varannan stolpe gå", och precis som du skrev, så orkade jag springa mellan fler stolpar i taget för varje runda. Kul att se lite progress lixom :) Men i det här vädret blir det ingen löpning iallafall :D
Ida

2015-02-06 @ 11:16:37
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Bra skor är alltid en bra investering. Annars är det lätt att man får ont i början och sen lägger man av bara för det. Märkte när jag bytte skor sist att man kan välja en massa beroende på pronering och allt vad det heter… tror en del ställen kollar upp löpsteget så man får rätt.

Vil ut och springa jag också, men vädret sätter stopp här med. Snö, is och halka i backarna (är mycket backar här) är inte så bra. Får vänta till april-maj kanske…

Svar: Mm, spåret här är också fyllt av backar, så jag säger nej tack till snölöpning.. :)
Ida

2015-02-06 @ 18:33:42
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0