So how about that Valentine?

När jag hade en karl uppmärksammade vi inte direkt denna upcoming kommersiella dag, 
förutom kanske det första året då jag kastade mig på tåget för att hinna åka till honom,
med en god ost.. resterande år tror jag inte ens vi sågs på Alla hjärtans dag. Alls.  : / 

Nåja.

Det här är min Alla hjärtans dag-gåva, till ett barn som behöver det.

 
 
(klicka på bilden för att komma till gåvoshopen, där man kan köpa bl.a. detta paket)
En liten sak att göra som förhoppningsvis gör skillnad. Jag köpte gåvor därifrån i julas också, och har även
köpt en "säker förlossning" till en blivande mamma där förut, på Mors dag. En bra sak tycker jag! ♥
 

 
Jag ska inte ge bort detta gåvobevis till någon, men det kan man göra om man vill! : ) 
  

Postat av: Lilly

Awh så otroligt fint gjort Ida. <3

2015-02-11 @ 07:11:05
URL: http://saxros.se
Postat av: andreadoria

Det här gillar jag! :D Omvandla kommersiella skitdagar som gör folk ledsna/förväntansfulla i onödan/ensamma & gör det till en uppmaning att stödja hjälpprojekt! Jättefint, Ida! :)

Svar: Åh, tack Andrea! : ) Jag tycker också det är jättebra. Fler borde göra det. Det är väldigt enkelt, och nu när jag har utrymme i min ekonomi att göra det så känns det självklart... : ) <3
Ida

2015-02-11 @ 11:21:17
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: N

Jag tycker alla hjärtans dag är överskattat..

Svar: Ja, exakt.. därav ickefirandet.. kan inte minnas när det "gjordes en grej" av det senast för min del. Det här är bättre :)
Ida

2015-02-11 @ 15:01:22
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0