Söndag ala Ida.

Alltså det här vädret. Kom precis hem från Ica. Ni vet den där scenen där Emil tar med sig Alfred
(med blodförgiftning i tummen), ut i stormen med häst & släde, till doktorn i Mariannelund?
Jag säger inte att det var PRECIS så, men man fick lite den känslan.

Köpte två "nyheter" som båda två var jättegoda! För jag har tydligen söndagsmys här...


Jag är ingen chipsmänniska men tydligen fick jag lite sug ikväll, och de får tumme upp alltså! : ) 
Tidigare idag så blev det lite studiosång, denna gång två låtar till projektet i april. Tjohej! 
Ska börja med middag, trots att klockan BARA ÄR 17:55, det är ju en helt orimlig middagstid för mig!
Men jag har inte ätit lunch, så det är inte så jättedumt ändå. Sen ska jag nog bada. Plask plask.

                              
 
Julstjärnan hänger kvar så fint. Förra året tog jag ner den i april, så jag har ju massor med tid to go.
  

Postat av: Patrik

Länge sedan jag såg Emil, så kommer knappt ihåg. Men vädret är nog åt det hållet :)

Ostbågar är lite bättre än chips, men ibland vinner chipssuget. Ser gott ut, testade grill & vitlök som också var gott. Kom precis hem från ICA och köpte varken chips eller krokar och det ångrar jag nu…

Svar: Jag väljer annars popcorn, anyday! Bästa snackset :D
Ida

2015-02-01 @ 19:33:22
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Gillar inte när skalet från popkornen fastnar mellan tänderna, annars hade dom varit ok. Får äta dom när jag blir gammal och får löständer så jag kan lägga dom åt sidan :)

Svar: Hahaha! : ) Nej det är helt klart ett minuspoäng med poppisar...
Ida

2015-02-01 @ 20:50:57
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0