Spretigt hår, sushi, shopping. Ssss.

Bild från igår på mitt så gott som omöjliga hår. På vänstersidan växer håret verkligen RAKT UT. 
Man får ju tvinga ner det på plats men det stannar lixom inte där.. inte ens med spray, och det 
finns inte tillräckligt mycket hår för att fästa det med spännen. Ville bara visa! Helt crazy! ^^
Så jag längtar efter att det ska bli lite längre (det här är ju det som varit rakat, när jag haft min 
mohawk) så det kanske blir lite tyngre och lägger sig nedåt... 

 
Har haft en bra dag idag! Trots att jag imorse bestämde mig för att INTE åka med till Karlstad och
därmed missa festhelg hos Mia & Chrille. Buuuuv. Men min kropp och min hjärna är inte upplagda
alls för att åka boirt, och sova borta. Yada yada. Jag skrev ju allt det där igår. 

Hur som haver, studiosången bev inställd även denna fredag, men jag träffade Marcus, Elin & Jonas
för megagod lunch på Lilla Japan Sushi. Nom nom! Efter det gick jag en sväng på stan och köpte lite
smågrejer till mig, såsom Omeprazol och värktabletter på Apoteket, ett par torgvantar (som typ matchar
mina brunröda kängor) på Lindex, ett litet Buddhahuvud på Paprika... och så köpte jag även födelsedags-
present till Elin. Men den tänker jag ju inte visa upp här och ruin the surprise heller. 



Lill-Buddhan bredvid två glasburkar som jag diskat och målat med Promarkerpenna.. : ) 


Brunröda.. inte lila.. Jaha, NU DÅ? Fredagsmys? Borde diska. Uhuuu.
Sen vaknar vi alldeles ensamma och eländiga imorgon, på Alla Hjärtans Dag, precis som
alla andra dagar alltid. Över & ut.
  

Postat av: Patrik

Härligt spret :)

Svar: Mm.. VERKLIGEN........ ^^
Ida

2015-02-13 @ 20:49:10
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0