: x

- "Självklart skulle jag kyssa dig om du var döende!"
Men inte innan dess va? Absolut inte under några andra omständigheter?
Inte bara för att du faktiskt skulle vilja? Medan jag lever?
Och för att vi tycker om varandra? (men nej nej inte så)


Kanske inte. Vad ska man göra då.
Man sänker blicken och fortsätter gå.

Långt.
 


Och så jävla lång tid har faktiskt gått.
Kyss mig bara, innan jag dör. 


ANYONE? Nej. Inte anyone.
 
 

Postat av: Patrik

Nä, inte anyone… du är värd den bästa.

Svar: Vissa blir väldigt emo på nätterna, gärna i kombo med sömntabletter... MÅH. Men ja... så är det. Jag hoppas att det finns någon som är den där bästa. Jag tror ju fortfarande att han gått mig helt förbi. För han som "var" det, VAR JU INTE DET.
Ida

2015-02-24 @ 01:38:56
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Jo, kan bli så jag också fast utan sömntabletter så jag vet hur det är. Inte lätt när hjärnan och hjärtat inte alltid är synkroniserade.

Klart det finns någon som är den där bästa. Fundera över alla egenskaper som den bästa skulle ha om du fick önska precis vad som helst. När man vet det är det lättare att hitta… Eller nä, lätt ar det inte men förhoppningsvis inte omöjligt.

2015-02-25 @ 00:52:10
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0