Do it.

Dagen: Sov till 13:15. Hade då snoozat i nästan exakt två timmar. Hanna ringde en kvart senare
och frågade om jag ville följa med till pappa en timme senare. Yeps. Åt frukost, klädde på mig, träffade
Hanna, gick till pappa, fikade. Fick även sällskap av en bonus-Bengt som var himla pratglad. ^^

Handla på Willy's. Kom hem, stod vid datorn, dvs här. As usual. Tog ett krafttag och tog hand om lite
disk. Så mycket disk. Borde fortsätta nu, efter att jag käkat middag. När jag satte mig med middagen
så såg jag att det var Rock of ages på tv, yeah! Kolla kolla! Men nääeej, bara för det är min kanalbox 
lite trött idag verkar det som, den hackar och bökar och det är inget ljud VS ingen bild VS en massa 
ränder och hack hack fram och tillbaka. Typ såhär:

"Well you're a.......... cookie........ historyyyy *brus brus sprak* ...like the one in meeee... *spraaak klipp
klipp klipp* okaaay, let's see how... *hack hack hack bruuus* ....to it! *trumfill* Hit me with... *spraaaak*
*två minuters tystnad med pausad bild*" Ooooch sen var låten slut.

Oh joy.


Hoppsan nu glömde jag posta. Som vanligt.

Ja men sen då? Nej jag stängde av tv:n. Gick ju inte att ha den på. Diskade undan lite efter middagen
(wow) och eftersom jag inte kan kolla på tv så kanske jag skulle kunna diska lite till? Hålla ångan uppe
lixom. Imorgon är det jobb igen och denna vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, lördag & söndag.
Nu kör vi. 75%. Jag är lite rädd men jag får helt enkelt bara peppa mig varje dag, att det går. Blir lite
tungt med måndag, tisdag & onsdag direkt efter helgen också. Fem dagar i rad lixom. Uhh. Bara att
bita ihop, eller nej förresten, det ska jag ju fan inte göra, that causes me some real fucking problems
too, med käklåsningar och allt. Nej jag får helt enkelt hitta något sätt som funkar. Just do it. 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0