Fredagsmyyy...myyy.. mycket annat.



Bråkigt hår. Kanske borde klippa upp det lite baktill, så det går att göra en sånhär frisyr utan att man typ
få värsta hockeyfrillan? Men om jag gör DET så kan jag inte sätta upp sånadär tofsar mer. Åh, dilemma.

 

Sen provade jag lite kläder. Det började med ett par nya stövlar, som inte ens syns på bilderna, och sen en
kavaj som jag knappt använt, som har fin form, och... ett par paljettshorts... och... 


....man kan ju nästan tro att jag har en normal figur! Trevligt! 
  

Postat av: Patrik

Tofsar är allt bra att ha… tycker du ska låta det växa :) Fast samtidigt passar du i allt så det blir bra oavsett vad du väljer.

Svar: Tack Patrik! Jaa, jag låter detv äxa nu, det är iallafall inte säsong för naket huvud.. ^^ (inte för en frusen jävel som jag åtminstone!) Sen får vi se.
Ida

2015-01-24 @ 00:03:13
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0