Medagsfrys.

Först nästan fyra timmar i studion, sedan ca två timmar på stan med lite ärenden, sen en sväng
in på Elins jobb för att hälsa på (och ge bort en present-hatt! ^^). Sedan var jag JÄTTEHUNGRIG 
så jag gick och köpte sushi och gick heeela vägen hem i stormen (regn och blåååst och hur isigt
som helst) med den, för att äta ensam framför tv:n. Mysfredag här i min ensamhet, nu när jag inte
verkar vilja umgås ALLS ikväll.. Har avverkat snart 12 avsnitt Vänner i rad, och lite choklad, lakrits
& popcorn också. Efter den goda sushin. Nom nom nom. Lite lite vin. Massor av vatten. 


Best friends. 
 

 

Postat av: Lilly

Du glömde lägga upp bild på sushin så att jag kan dregla lite ju. D:

Svar: Jaa, sant! Fotar så sällan med mobilen nu eftersom minneskortet är trasigt, kan ha max 10 bilder samtidigt i mobilen. Uhu! ^^
Ida

2015-01-31 @ 13:22:52
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0