Nailed it.

LÖRDAG! Sov som vanligt lite för lite och sömntabletterna gjorde mig yr på morgonen.. och den där
"maskros-smaken" längst bak i svalget. Urr. Har faktiskt varit ovanligt yr hela dagen, det kom i omgångar
lixom. Och magen har varit elak, svidig & magkatarr:ig så jag har mått allmänt piss, hela dagen. Tadaa!
Men lagom tills det var dags att sluta för dagen, så blev det bättre. Man mår alltid lite sämre på jobbet, just.
Trist.. Efter jobbet promenerade jag hem till lillasyster för att ha myskväll med henne & kidsen, plus Oskar & Mia.
Värsta nice! Oskar hade köpt typ arton kilo godis, och så kollade vi på Masterchef Junior, lite sitcoms och
slutligen Die Hard. Som aldrig tar slut. Hann åka därifrån och ha en timme kvar av filmen, den KAN nyss ha
slutat här bakom ryggen på mig. Är osäker. Tänkte kolla vidare när jag kom hem, men som vanligt så kan
jag inte sitta still och kolla på film när jag är ensam... Hmm. Bra kväll iallafall! :D
 

För ett par veckor sedan hade jag en incident när jag rakade benen, det har hänt fler gånger men det här var 
nog The Worst, alltså att skära mig lite på en NAGEL. Det har hänt förut. Men nu ba. Ett ganska "djupt" jack
och en lite flik i nageln som jag gjort nästan ALLT för att försöka låta bli att pilla på. Det har ju gjort rätt ont
lixom. Men idag på jobbet märkte jag att fliken börjat vika sig uppåt en del lixom.. vill ju inte råka fastna i 
några kläder i kassan på jobbet heller... så jag pillade lite, för att se om det kanske skulle kunna gå att pilla
loss den nu, såhär två veckor senare? Aj aj! Ont! men sånt brukar ju inte hindra mig... så till slut lossnade den
iallafall men nu har jag en bit BORTA verkligen! Och det gör rätt ont att röra där, och så fort jag kommer åt
nageln så gör det ont. HMM, det här var ju jävligt olämpligt. Gick med nageln tejpad på jobbet, och det kanske
är en bra idé att fortsätta med det, så jag inte råkar slå i den och den går AV där hacket är. SKITONT och det
är ju en bra bit ner! Man känner typ huden igenom jacket... uhu. Icky. VILL NI SE? Klart ni vill. 

 
Ooouuuwwwhh... : ) så låter det! 
Puss & godmatt nu kom mina piller i kroppen , yaaay. <3

Postat av: Ph

Aj, det där hade jag missat =( Ser ju inte alls skönt ut :(

Svar: Det var faktisk precis så himla ickeskönt!
Ida

2015-02-02 @ 00:17:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0