"Ont, det gör ont, men ändå.."

Varje dag på FB dyker det upp annonser för de där perfekta, lagom små/stora, fina lägenheterna
på Söder, eller på Kungsholmen... och jag fortsätter att titta, och sorgset suckar jag åt det liv som
jag trodde fanns, som jag trodde skulle bli, men aldrig blev.


 

Idag sjöng vi svenskt i studion och det gick jättebra och var kul som vanligt! Marcus, Martin & jag käkade
semla på rasten, och sen när vi var klara i studion blev det sushilunch. Bra dag eller vad? *upptumme*
Fick skjuts hem sen, och nu borde jag.... städa. Jag är supertrött. Men det MÅÅÅSTE städas. Dock vill
jag bara vila, typ ligga i soffan och glo på Vänner, bada badkar, inte göra NÅT. Måste ut en sväng och 
handla så jag har matlådor till jobbet dock. Jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag, och alla 
vardagarna har jag planer efter jobbet. Mån = repa med Elin & Jonas, tis = repa inför show, ons = dans.
På torsdag är det showträning igen och fredag studion igen. Torsdag & fredag jobbar jag iallafall inte
i butiken.. PUST! Det är lite mycket. Men det mesta är ju riktigt kul.. ; ) 

 

Efter ett telefonsamtal nu så KANSKE det blir lillasysterhäng ikväll men det återstår att se.
Hon var "sugen på att vara sugen på godis". Hmm. Vi kan jobba på det? ^^
Usch vad jag fryser förresten! Buuuuhuhuuurrr! Det är bara några minusgrader ute,
det blir genast jätteburrigt här i lägenheten då.. uhu. 

Diskadiskadiska
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0