Torsdag igen då.

Den gången idag då jag vaknade med pulsen skyhög och var rakt igenom förbannad och hade panik,
den var inte trevlig. Dunk dunk dunk. Hjärtat i full fart. Tankarna var påslagna fastän jag inte ens hade
öppnat ögonen. "Hur FAN kan det inte vara han & jag längre?!" Direkt från sömn till halvvaken med
dessa tankar. Fan. Det var bara att somna om. Så där kan man ju fan inte starta dagen.

Klockan är kvart över ett och jag har varit vaken i .. 40 minuter. Ska starta dagen alldeles strax, med ägg
och gröt och rostad macka. Är trött efter mina fem arbetsdagar i sträck (det går fortfarande bra med 75%
dock, hoppas det inte blir värre) och vaknar torsdags-öm efter dansträningen igår kväll. Ikväll är det show-
träning i danssalen igen men jag hoppas vi övar en hel del till konserten den 12:e också, det är inte så långt
kvar nu! Ooooh. Slutsålt blev det häromdagen också. Rätt bra jobbat att sälja slut på ca 10-11 dagar... : )


Morgonfluff.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0