Catwalk Croatia

Ikväll efter jobbet kände jag att det kanske är dags att börja packa inför resan...
Jag jobbar måndag, tisdag och onsdag och sedan på torsdag kväll redan åker jag till Philip i
Stockholm för att ta flyget på fredag morgon! Så jag måste vara färdigpackad på torsdag ju! Huhu!
 

Som tur är ska jag bara vara borta i 5 dagar.. fast det blir ju nästan 7 med tanke på att resan både
börjar och slutar med en natt i Stockholm. Hmm. Vad ska man packa? Behöver man jeans i Kroatien?
Tänk om det blir KALLT? (typ vadå, 28 grader eller...? Haha, det är typ 34 grader där nu....) Jag kommer
packa alldeles för mycket om jag känner mig själv rätt. Så jag har påbörjat lite gallring här hemma...

Turn on the catwalk music.

                                          




Sötaste tuffaste sjömanströjan med volanger. Blev en klar favvis för ett par år sen men har använts alldeles
för lite. Har ett lite sentimentalt värde. Jeanshortsen är givna! Kombineras med ALLT! 
= Solklar upptumme och tio poäng från juryn!

  
 



Tunnaste neonblusen! JAPP! Ser nästan brun ut även INNAN resan. Check. Den tar vi! Excellent! 
                                
 
 
Ni tror väl inte att jag åker iväg utan en hel del svarta kläder? Givetvis inte...



Hmm, svart långkjol? Ta med? Inte ta med? Svåra val...   

Eller är det kanske betyg:  ?
 
Well well. Och så har vi ju den hääär långa också.. den är grööön... mycket färgglad som ni ser!

                             

Ett måste, känner jag! Rymlig klänning. Typ ätamiddagklänning. Hehe. (med min mage, så...)

 
 
 
Äntligen får jag inviga min elefant-frans-kimono, yaaay! Hmm, lite mer ljusa kläder, typ...
 
 
Och sen packar man även ner ALLDELES för många bikiniöverdelar - check!

 
Japp, och så ska jag bara skaffa en RESVÄSKA då, ska kika imorgon efter en såndär sak som man kan
släpa efter sig med handtag... oh yes oh yes. MIDDAG NU DÅ? This was fun. Ett par timmar senare....
  


Postat av: Vesna

Sjukt varmt! Lite kyligt på kvällsrna ibland, men icke jeansväder! Inte ens när d regnar :p
Ha så kul å glöm inte SPF typ 30 😂 Jag brönde mig rejält för 2 v sedan.

Svar: 30 använder jag t.o.m här hemma så jag är rustad! :D Tack! :-*
Ida

2015-07-13 @ 21:38:54
Postat av: Ph

Tio poäng för modevisningen ;)

Svar: Haha, you bet! ; )
Ida

2015-07-14 @ 01:33:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0