Drawing!

Okej. Ledig dag. Regnet öser ner nonstop. Typ hurjävlatråkigtsomhelst. MEN! Det när ju iallafall
skaparlusten litegranna, jag har tillbringat hela dagen med att göra ingenting... och att rita! Och DET
är ju egentligen inte "ingenting", det är en av mina stora passioner som jag tyvärr utövar alldeles för
sällan numera. Ibland har man ju lite svårt att sitta still, dessutom... ^^

Ja förresten så började jag redan inatt, med denna njurstensinspirerade teckning:


Hihi. Nåja, dagens projekt började lite likt Anna i Frozen, fast med en liten twist.. kan man ju säga.

 
Jahapp, det var en torsdag det... och nu så kollar jag på United states of cakes, och Roy gör mig helt
sjukt fikasugen. Men neeej, jag har inte lust att baka, har alldeles för sämst tålamod för det, och sen
tycker jag det är jättestressande! (Jag måste vara adopterad, typ.) MEN. Jag har delicatbollar i kylen.
  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0