Fredagspänkejx

Ute: Blås blås, kallt kallt. Inte för att jag varit ute. Men jag ser, och vet. Tyvärr måste jag ut snart,
för storhandling på Apoteket, ungefär. Jag sov till kl 10:57 idag (snoozade från kl 10) och på de 
två och en halv timmarna som gått har jag... scrollat på Facebook, stekt pannkakor, ätit framför
Ellen DeGeneres show på TV där Joseph Gordon-Levitt var gäst, bl.a. Nom nom : ) Min gamla
crush från 1996 (3rd rock from the sun), och han är fortfarande lika söt. Hihi.

Inget ritande idag.. än så länge.. ^^ Ska träffa Bea ikväll och käka middag och hänga lite, hoppas
jag hinner smälta de här pannkakorna tills dess. MÄÄÄTT! ^^ Men nu ska jag bara sminka mig lite, 
klä på mig massor och sen gå ner på stan. Tralala. Och styra upp det här "svallet".. haha.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0