Hemma!

NU ÄR JAG HEMMA IGEN! : ) Passade på att knipa sista dryga timmen av en tvättid (för att slippa
tvätta på den bokade tiden imorgon och därmed få hela fredagen över till annat skojsigt) så sängen 
får vänta en stund... men snart ska jag dyka ner och sova. Vi kom hem vid ca halv två inatt och sen
käka lite, kolla lite bilder och filmer, duscha, hänga upp de där badkläderna från sista doppet igår..
..och så somnade man ca halv tre, tre. Upp 07:15. JA jag är trött. Mycket trött. 

Jävligt fantastisk resa, men skönt att vara hemma också. Jag har typ MASSOR med bilder.
Philip har fler........... (överambitiösfotograf.com) Men det tar vi sen. Nu ska jag käka en andra frukost,
hämta tvätten, och gå och lägga mig några timmar. Adios! ♥

 

Postat av: Alice

Oftast skönt att komma hem igen!

Svar: Mycket! :)
Ida

2015-07-23 @ 22:17:52
URL: http://alicelindstrom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0