Stoned?

Sådär ja, jag tror att den värsta biten är över nu?
Jag tror den där största stenen är ute nu, den som var "på väg"...
Jotack, det kändes, efter en timme sittandes på toaletten (försökte kissa!!)
så sved det till ordentligt! Halleluja, ändå. Fortfarande lite ont i högersidan
men jag hoppas det är på bortgång nu då... phu, är helt matt. 


‪#‎irock‬ ‪#‎literally‬
 

Postat av: Linda

Åh, din stackare! :( BRA att du åkte in och fick med dig medicin hem, Spasmofen? Tveka inte att ta dem om du får ont, det är lättare att bryta smärtan om du tar den tidigt.

Skönt att en är ute, hoppas de andra kommer ut inom kort! KRAM!

Svar: Två suppar Pronaxen. Har mer utskrivet men har inte orkat ta mig nånvart idag för jag är sååå trött. Men har inte behövt ta smärtstillande idag ändå, så det känns lovande. Men ska hämta ut det för framtida ev. anfall... känns ju som att oddsen är rätt höga att det händer igen, dessutom var det ju de där andra kvar, så kanske behövs lite painkillers... Tack, kram!
Ida

2015-07-07 @ 20:34:48
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0