Tisdag.

Den här dagen gick fort. Först sov jag ju ganska länge förstås, typ till 11 kanske? Kanske längre.
Långfrukost framför tv:n. Kaffe och toast. Ooooooost och grillkrydda. Nom nom. 
Sedan tog det lååång tid innan jag blev lite aktiv, sminkade mig ltie och gick ner på stan.
Uppdrag : Köpa linsvätska. Inte mer avancerat än så. Blev en lite spontan shopping på H&M också,
ett svart linne som jag redan har massor av men de bleks ju så fort...! Och sedan den där fina långa
klänningen, som jag redan har i grönt - fast nu i leopard. Innan de försvinner. Och sen blev det ett par
rosaglittriga kattöron förstås. Det hade jag ju inte i min samling. Tadaaa, now I havez!   ^..^  ♥

              
 

Innan hemgång så gick jag och köpte sushi till mig & lillasyster, och sen tillbringade jag kvällen där.
Några koppar kaffe, lite rit- och spelstund med grabbarna, och sen så satt Hanna och jag fram till midnatt
ute på hennes altan och läste hennes BB-journaler samt kollade på gamla foton på Leo. Han fyller nämligen
TIO ÅR imorgon, fast idag, lixom. Helt galet! Min lillasyster har varit mamma i tio år. Lilla. Syster.

 
Hoppsan, glömde posta. Nu är det allt hög tid för sängen!
Ses imorgon, Leoplutt! ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0