Torsdag.

Oj vilket litet lyckorus jag fick precis nu innan jag började skriva! Solen letade sig fram och skiner 
in igenom fönstrena. Det är ju rätt sällsynt just nu... ^^ Mmmweee. Mer sol tack. Jag har fortfarande
ganska fin färg sedan resan men jag vill ju behålla den också! Sen är jag ju en såndär frusen typ så det
krävs ju en hel del värme innan jag kan gå med bara ben, i typ klänning / shorts m.m. Uhu. 

Ja men nu är solen i moln igen då. 
Jag sov till klockan 11 och åt frukost - framför Ellen på tv - toast med asmycket ost, och kaffe.
Klockan 15 ska jag träffa Hanna för att gå och kolla på den present vi tänkt köpa till Leo (& Viggo).
Så, jag ska väl redan nu försöka komma igång lite med kläder osv. Dricka upp det där kaffet och 
kanske t.o.m sminka mig lite? Hepp hepp! 
 

And just fucking stop pulling your fucking hair, Ida.
Du är bättre än det här! ♥

Oh, där kom solen igen!
 

Postat av: Ph

Ge fan i fluffet! : )

2015-07-31 @ 01:55:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0