Workin' it.

Jobbade idag. Kändes lite vingligt fastän jag ändå mådde betydligt bättre än de tidigare dagarna.
Kändes fortfarande lite i... ja, där stenen kom ut, om man säger så ^^, lite obehagskänsla när man var
uppe och rörde sig! Men det gick bra. Har varit ganska trött idag. Ska gå ner imorgon och hämta ut det som
läkaren skrev ut åt mig, för vem vet när resten av småstenarna kommer ut... och hur det kommer kännas!?
Eftersom jag tidigare haft små sånahär anfall så vet jag att it aint gonna be pretty hur som helst... : /

På torsdag nästa vecka har jag min första semesterdag, och tanken/planen är att åka iväg på en liten
utlandsresa med min kompis Philip kort därefter, men nu blir jag ju såklart rädd att jag ska få sådär ont
igen, kanske när vi är borta? Hoppas för fasen inte... Så, om stenarna kanske kunde komma ut innan dess,
eller efter vi kommit hem, eller om de bara kanske mirakulöst kunde lösas upp och försvinna, allra helst? 
Thank you på förhand. 

NU ska jag kolla på Big bang theory och kanske inmundiga någon form av glass. Yes sir.
 

Postat av: Petra

Kom att tänka på sketchen i kvarteret skatan när Johan Glans har kissat ut en stenbumgling i badkaret... det borde kanske vara skönt att göra det i sittande i lite varmt vatten? Inte jättefräscht men om det hjälper mot smärtan så tror jag ändå att det är okej ^^

Svar: Just den har jag inte sett! :) (älskar Skatan dock) Haha, vet du jag tänkte samma sak, när den var på väg ut, men det gick bra ändå... man är ju en hårding.. fast det hade kanske varit bättre, jag som hade velat se den jäveln!!
Ida

2015-07-09 @ 14:53:36
Postat av: Patrik

Jag hade njursten i början av året. Köpte en massa citroner och så pressade jag och drack innan läggdags några kvällar i rad… Vet inte om det var därför, men verkar som om stenen försvann efter några dagar med citron för har inte känt av den sedan dess. Hade en vecka med smärta och sen försvann det.

Svar: Så kasst!! Jo kanske, jag har läst att coca cola kan lösa upp stenarna också, mer cola åt folket!! ^^ (säger jag som inte har NÅN hemma) Fan njursten är så jävla nasty. Ont ont ont.
Ida

2015-07-09 @ 17:10:23
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0