13:e juni

Kom, kom i min famn...

Och äntligen dansar de sin vals, klockan snart-halv-ett på natten.
Nej, jag har inte följt prinsbröllopet hela dagen. Jag jobbade till klockan 18 men hann kika lite 
hemma hos Furin, det har stått på i bakgrunden hela kvällen typ. Ville bara se dem svänga runt
litegrann nu. Fint. De skulle nog kunnat slappna av lite mer i höfterna, men... ; ) Hihi. Rart.

Ja jag blev alltså bjuden på middag ikväll, supergott med massa kött och sallad och färskpotatis!
Nu ska jag fixa lite matlåda till imorgon, mindes ju nu att jag skulle HANDLAT eftersom jag inte har
några tomater! Så det blir en "dålig" sallad der här... ^^ ( - men med goda räkor!)

Sen blir det sängen, och jobb imorgon också. Nattinatt! ♥
  






...sex månader till Lucia förresten. Hur galet?
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0