Bellskad, saknad.

Igår var det två år sedan min bästa älskade lilla kattsambo lämnade mig ensam här i vår lägenhet.
Efter upptäckta juvertumörer fick hon leva så länge hon mådde bra, eftersom det inte var någon idé
med operation p.g.a. hennes ålder, sa veterinären. Det var världens svåraste beslut att ta, när den
dagen väl kom. När jag märkte att hon började kissa inne igen, när hon slutade äta som vanligt,
när hon andades konstigt. Jag grät och grät och grät och köpte henns favoritmat i hela världen,
räkor som jag skalade med världens tyngsta hjärta, den där sista kvällen. För det var precis det jag
var rädd för - att det skulle bli den sista kvällen. Jag sov tätt intill henne den natten. Åkte till veterinären,
och fick åka hem utan henne. Med en tom kattbur. Usch nu börjar jag gråta igen. Min älskade saknade
Bellskling. Och häääär kommer den låten som passade så bra då, som jag gråter foder till varenda
gång jag hör. Uääähähähhh. Borde inte ens lyssna på den. Meeen det gör jag ändå. Fan. : ( 



 
                                                                       ♥  B e l l a  ♥
                                                            1998-08-01  -  2013-06-28  
        

Postat av: Carro

ÅH. Minns så tydligt den där tiden... smärta. Världens finaste finaste finaste Bella <3 Tänker på dig Ida <3 många kramar.

Svar: Fattar inte hur det kan ha gått TVÅ ÅR! Helt galet. Tänker så ofta på att skaffa en till, en ny.. det har känts "för tidigt" länge, fastän det inte ens är det. Men det måste ju kännas rätt också. Och sen har jag ju förstås inte saknat kattkiss, katthår, dessa kostnader, kattvaktsfix, m.m..... haha <3 Kram
Ida

2015-06-30 @ 11:55:44
URL: http://pastellkaramell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0