COLD 2015.

Såååå, nu har jag väl nått kulmen av den här förkylningen? Det började ju lite lätt i måndags... sedan var
det rejält snorigt i tisdags. IGÅR på jobbet var inte fagert, fick snyta mig konstant och jag nös och nös,
sen började även ögonen rinna, och blev röda, och matchade mina söndersnutna näsborrar. Sexy time.

Fy faaaan vad tråkigt, men idag är jag iallafall ledig, t.o.m. på söndag! Jaaaa, vad skönt, så kan jag tillfriskna
HEMMA istället. Helst IDAG så jag är frisk imorgon, dvs midsommar. Idag är det fortfarande väldigt snorigt,
både rinnigt och täppt at the same time, tung i huvudet... tårarna.. check. Har tvättid, så har ju inte så mycket
att göra idag. Skönt. Nu ska jag göra mig en stor smoothie fylld med vitaminer, ingefära och rödbetsjuice och
blåbär och mango och jordgubbar och hela baletten. KAN hända att jag OCKSÅ gör en stor kopp té, just to
be sure. Cold - go away.

 
Gårdagsbilder. Har inga som HELST planer på att gå i närheten av mitt smink idag.. ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0