Hitta Fisken.

Okej nu måste jag nästan ta ett litet allvarligt snack med mig själv. Hörrudu Ida, lixom.
Häromdagen var jag och handlade lax. Ni vet sånadär frysta filéer, fyra stycken. Jag var lite osäker
på om jag hade lax hemma då. Men det hade jag! Oh well, en massa lax är ju bra att ha, då jag tenderar
att grilla en del lax på sommaren. Sen köpte jag frysta räkor med skal på häromdagen, och någon mer
fiskpryl, nåt sprödbakat med fyllning ala Lidl? Trevligt! Man borde äta lite mer fisk.

Och så idag. När jag var på Ica. Då tog det kanske nya höjder. Med mig hem i påsen har jag då alltså
ännu en förpackning med frysta laxfiléer (Hallå den kostade bara 39 kronor juu! Bunkra!) men även en
glasburk med handskalade räkor (godast, och väldigt lyxigt!)... en burk kräftstjärtar... och ännu mer 
lax - kallrökt. Alltså sluta köp fisk nu, Ida! Förut hade jag inte råd att köpa någon mat, men nu har jag
kommit till att köpa så mycket mat som jag inte ens hinner äta upp! Det är ju inte heller braaa! 

Kan vara det lyxigaste problemet jag någonsin haft. Ungefär på samma plats som att håret är så långt
och bångstyrigt att jag inte har en klockren frisyr. MEN JAG HAR JU HÅR, hallååå, som jag längtat efter
i mer än halva mitt liv. ♥ Mat är ju också trevligt lixom. Men nu får jag se till att vara lite smart och inte
öppna allt på en gång. För då blir det lite svårt att hinna med. 

^^


Roy bakar och gör tårtor på tv och jag funderar över vad för fisk jag ska äta till middag.... ^^
 



Postat av: Lilly

Så himla härligt att läsa detta. ^^ <3

2015-06-15 @ 08:21:16
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0