I've come so far.

Gammal midsommarbild VS midsommarbild igår.


            Då: Riktiga blommor, hår av plast.                                  Nu: Blommor i plast, riktigt hår.
                                                                                ♥


                                                             Helt fantastiskt, faktiskt.

 
Även om jag önskar att det växte myyyycket fortare.... ^^
 



...fast, alltså, ganska långt ÄR det ju... här, dagen-efter-dvs-idag-bilder:

 

Postat av: Lilly

Jag är likadan! Vill också att mitt ska växa mycket fortare än det gör. Speciellt luggen nu när jag har börjat träna. ;/ Ångrar som bara den att jag klippte lugg...Tar ju bara några MÅNADER för den att växa ut igen. Haha!

2015-06-21 @ 08:03:26
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Granntanten

Men du GJORDE det, det är så himla häftigt! Lite bumpar på vägen, men du GJORDE det!

Svar: Jaaa, men jag måste ju fortsätta göra det också! Varje dag! Det är det som är det svåra! : D
Ida

2015-06-22 @ 16:41:45
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0