Jaha, NI hade sommar, vad KUL.

Alla människor ba "ÅH VAD SKÖNT DET ÄR UTE, VÄRSTA SOMMARDAGEN, ÅÅÅH VAD VI ÄR LEDIGA
OCH LYXIGA OCH NJUTER AV VÄDRET" and I'm like "ÅH VAD JAG ÄR BITTER HÄR INNE PÅ JOBBET
I JEANS OCH DUBBLA TRÖJOR." That sums it up, ungefär. Efter jobbet gick jag och handlade och sen
gick jag hem, och jag höll nästan på att svettas ihjäl i mina svarta jeans! Kunde ju iallafall ta av mig en av
tröjorna men byxorna tar man ju inte av sig hur som helst. ^^ Uhh. Jag FÖRSTÅR att ni haft det bra idag,
människor. Jag är mycket mycket avundsjuk.... : )

Så, då var man hemma då, och jag gör INGENTING. Jag tog av mig alla kläder, så när som på trosorna,
och tog en glass. Wohoo! Så kul har vi det. Klockan 20 är det dags att repa, SISTERS fick nämligen ett
gig nu på lördag! (Jag, Elin, Jonas) Det är ett gäng som har "After Golf Party" på Klara Hall, och det känns
skitkul att få vara med och rocka loss! Det är nu på lördag alltså, den 4/7, endast förköp, kom och dansa!! :D

   

Här är länk till Facebookeventet.

Kanske borde äta middag nu? För att vara lite duktig, för en gångs skull. Rep kl 20 och sen vet jag inte när
man kommer hem, och sen är det arbetsdag imorgon igen, måndag, hurraa.... ^^ Och lunch till imorgon bör
jag ju fixa, hehe, ni ser, jag har ju massor att göra EGENTLIGEN.  Lalala.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0