Måndag igen.

Zzzzååå... trött.... sova i soffan lite? NÄ inte klockan tio i nio. Det vore ju raktigenom stupid.
Har lagt fram lite hamburgare & bröd för upptining, så jag kan ju iofs inte börja med mat riktigt ÄN,
och det är så ljust ute.. man tror inte att klockan är så mycket som den faktiskt är. Men jag är så trött.
Iallafall. Sov på lunchen som vanligt. Trött trött trött. Imorgon har vi styrelsemöte direkt efter jobbet,
så det blir en lång dag, och på onsdag måste jag upp jäääättetidigt för jag ska på läkarbesök innan
jobbet, redan kl 8! Det är lixom då jag vanligtvis brukar gå upp när jag jobbar... uhu. Känns väldigt tungt
för mig som har så himla svårt att sova.. Så imorgon kväll måste jag lägga mig extra tidigt. Och lyckas
somna på nåt sätt. Kanske borde stanna hemma från det där mötet egentligen. Hmm.

Nä, men om man skulle ta och......





Äh jag vet inte. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0