Midsommar 2015

I all sin enkelhet, hos familjen Furin. ♥
Medverkande: Jag, Elin, Herman, Maja, Molly, Annelie, Micke, Lucas & Clara.
Klänning (med leggings under), blommor i håret, god mat, dryck, stor god PAJ.
Fin kväll, och hemma strax efter klockan 22. Kan vara någon slags rekord? ^^

            Redo att gå, jacka och vantar på!                                               Välkomstbubbel.

             
                                                      Min nya klänning från Lindex.

             
             
                          Tog ett av mina blomhårband och vände bakochfram, HUR fiffigt? : )

             
                  
                 
                                                                                                    Me and the big boobies!! ^^

Så jävla glad över att ha blommor i mitt alldeles egna hår!
Istället för hår av plast (som förut) hade jag blommor av plast, men man kan ju inte få ALLT, eller hur? ^^ 

Puss & kram och god midsommarnatt! ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0