Och på lördagen... blev jag rödhårig! ^^

Sådärja, studentinlägget och även middagen avklarad... let's continue.. ^^

I lördags var det nationaldagen! Kan väl inte påstå att den FIRADES nämnvärt, hur som haver så träffades
jag, Hanna & hela familjen Furin, först för lite handling (bl.a. en påse lösgodis för 199 spänn....), sedan för att
förflytta lite ved, inför ett kommande altanbygge. Sedan grillning! Nom nom. Och godiset blev mestadels orört,
så även tårtan som jag & Hanna tog med, haha! Vi var ju mätta på allt gott kött... (och obs: förrätten, obs: löjrom)
Och sen då! Hur jävla superspontant som helst så blev det klippstuga i köket och Elin friserade och färgade allt 
som kom i hennes väg, dvs. jag & Hanna. Haha! Och hallå, hur länge har jag väntat på att få färga mitt hår PÅ
RIKTIGT? Det här var ju lixom FÖRSTA GÅNGEN! (minus de gånger då jag färgat min fläckvisa hårväxt för att
matcha färgen på peruken - det har ju aldrig direkt SYNTS, therefor, det här är PÅ RIKTIGT) Och det blev rött!
Läskigt, fantastiskt! : D 

Här kommer lite blandade bilder från lördagen!


                   "Kolla vad vi arbetar!" ^^                     VS                    Lillasyster har en snygg rumpa.

                           

                                                       Maja & jag hade pappersplansrace...

 
Efter TRE hårtvättar (en innan, två efter) kom jag hem och tog lite kort också såklart, LALALA.

                            

                                  Ganska så GUL hudton i badrummet, som ni också ser... ^^
 
Anywhore! Så himla nöjd med min nya färg! Det är lite ovant varje gång man går förbi en spegel, men man
vänjer sig. Blir iallafall gladare nu att se lite färg, mitt hår kändes så... livlöst, matt på nåt vis. Men det kanske 
inte är jättekonstigt när man bara fått ha håret fritt en endaste sommar (Hej D-vitamin!) sedan 1997 ungefär.
 
Stort tack till syster Elin, min private hairdresser ♥

 
 

Postat av: Lilly

Du passar jättebra i den färgen. <3 Åh, jag har inte färgat håret sen i november tror jag. xD

Svar: Tack! Och jag - aldrig! (förutom typ mörkare för att matcha peruken men det var ju inte så mycket hår som syntes då..) ^^
Ida

2015-06-09 @ 11:32:39
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

I know så detta är ju ett skitstort steg för dig och du passar så otroligt bra i rött med. :D

Svar: Tack! Blir lite överraskad varenda gång jag går förbi en spegel, hihi :D
Ida

2015-06-09 @ 22:58:28
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Förstår det! :D Längtar tills mitt hår är lika "långt"

2015-06-10 @ 07:46:41
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Granntanten

Ursnyggt!!!

Svar: Taaaack <3
Ida

2015-06-10 @ 23:02:05
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0