Söndagsutflykt.

Oj, jag tog ju en massa bilder i söndags också, då det blev Stockholmsresa. (Det låter nästan lite långt när
man skriver så, men det är 40 minuter bort med tåget...) ^^ Io fick en lucka på ca 5 timmar och då passade
vi på att ses! Jag åkte in vid tolvsnåret och sen möttes vi på Centralen, promenerade, åt lunch (jag provade
dumplings för första gången, mums!) och sedan efter en kisspaus i hans lya i sjöstan, så tog vi ett riktigt
skogsäventyr i Nackareservatet! Han med sin grymma kamera och jag med min mobil.. ^^


Här kryper han in i en växt, och fotar ett kryp, som vanligt... ^^

                                                                                                   *kisa* ^^



Åkte hem med 18:24-tåget, kom hem till Spöregn 2015, BLEV BLÖT,  fick hänga upp kläderna hemma,
ta ett varmt bad, och sedan kom det sol där utanför fönstret. Haha. Hur som haver, bra dag, fast kort! : ) 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0