Student 2015 - bilder

Men jävla skithelvete. Satt här och skrev ett ganska så långt jävla inlägg, med update ända sedan i torsdags
eftersom jag uppenbarligen inte är så jävla aktiv här. Och så började internet störa sig lite. Det brukar ju
ordna upp sig ändå, för det blir ett sånthär "Vi sparade ditt inlägg eftersom sidan stängdes ner oväntat!" -
vilket det nyss BLEV, tjohoo - skulle fortsätta inlägget, varpå internet störade sig IGEN och nu är allt
borta. Måååååhhhhh. Dagens i-landsproblem, men jag orkar knappt återskapa det. Blir så less.

Klockan är dessutom 21:30 och jag skulle ju börja med middag när det var klart.....

JAJA. I korta drag och inte alls så fantastiskt som jag skrivit tidigare; Torsdags: Tvättid kl 8 - 12 och
sedan lite ärenden på stan med lillasyster, såsom apoteket, varsin optiker, Försäkringskassan (där jag 
inte kom en endaste liten centimeter framåt i mitt uppenbarligen mycket krångliga ärende - som inte 
alls är så jävla krångligt egentligen) - sen blev det lite pizzalunch och sedan även fika.



Sedan på kvällen övade vi till ett roligt ROCK-gig som vi fått i sthlm i september! Askul tycker jaaag! :D
Och sedan blev det FREDAG och dags för SOMMAR och student här i Enköping! How emotional! 
Vi var nere på stan och hurrade för Jessica och alla andra! Här kommer en hel drös med bilder:


 
Sen promenerade vi ner till Systrar Två (jag och mina systrar två ^^ + Herman, Maja & Molly) för lite lunch/fika.
Nomnom. Hanna & jag stannade kvar på uteserveringskaffe när de andra stack iväg på studentmottagning.


Sen på kvällen blev det baguettepicknick för mig & Hanna, på hennes gräsmatta. Sedan film & fika! ♥

 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0