Teees-dawg.

Jobba jobba jooobaaaa.. Lördag, söndag, måndag, tisdag är avklarade - en dag till, 
sen blir det fyradagarshelg igen! Ja! Och det ska bli finare väder, det ser jag fram emot.
På fredag är det student här i stan, då ska jag ner och titta och gratulera bl.a. Jessica!
Wohoo! Tänk att det gått *viskar* 12 ÅR sedan jag och min klass tog studenten... 
Herrejävlar alltså. o_O   Det var en helt fantastisk dag! Och faktiskt hela tre fantastiska
år på världens bästa estetlinje. Hmm.  ♥

Ikväll direkt efter jobbet var det styrelsemöte, kom hem kvart i elva, och nu är det alltså
matlagning som pågår. Ska fixa lite lunchlåda till imorgon också. Full fart mot torsdagshelg!

                                                                                                 Big bang theory!



Postat av: Skogsraah ☾

Snygg du är!

Svar: Oj, man får tacka... : )
Ida

2015-06-03 @ 11:44:13
URL: http://skogsraah.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0