Busy busy lördag!

Såatte... mitt lysrör ovanför badrumsspegeln har pajat. IGEN. Det var inte så längesedan det gjorde det sist?
Och de var här och bytte hela badrumsskåpet för lampjäveln satt lixom fast. På sistone har lampan blinkat
en hel del och nu funkar den inte alls. BUHUUU. Disaaaaster! Måste även köpa nytt lysrör till där ovanför
diskbänken också. Jag har aldrig köpt lysrör i hela mitt liv. Jag är 30 år och flyttade hemifrån för över 13 år
sedan. Hahaha. Ja, det var väl dags nu då kanske. Tills jag hinner fixa det, så sminkar jag mig framför fönstret
i vardagsrummet istället;
 

Har varit i studion med Marcus & Herman och hunnit med att lägga körer på två låtar. Fantastiskt bra, med 
tanke på hur knasig min hals är just nu. Sämst timing, osv. Men bara jag är frisk till showen... please...

 
Sen var det dags för konsert i Idrottshuset! Kammarkören + en massa andra körer + musiker + solister
satte upp Carmina Burana och det var jättebra tyckte jag. : ) Vi var några stycken ur Återsken som gick och
kollade tillsammans. Efter det var det dags att kika på Mellofinalen ihop, och hurrraaaa vilken värdig vinnare!
Superroligt! Är hemma nu sedan ett litet tag tillbaka, blir bums i säng... zzz... dags för sång imorgon igen!

 

Postat av: Patrik

Måste ju vara rätt smidigt med noter på en surfplatta och slippa bläddra med lösa blad eller bok. Gör kanske inte så mycket om belysningen är svag heller ?

Svar: Det är jättesmidigt att köra med det, det gör vi i studion iaf. Själv äger jag ingen sådan så jag kör med nothäfte när jag själv övar till showen : )
Ida

2015-03-15 @ 16:54:42
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0