Delushious.

Igår hämtade jag ut ett paket på posten med en fin present från Philip! För någon vecka sedan lade jag ut 
en video på FB där Beckie (en tjej från London som också har trichotillomani, och har en asbra youtubekanal)
delade med sig av lite hårproduktstips. Philip hade tittat på den och köpt två grejer från Lush till mig och
jag blev väldigt överraskad och glad!! : D Det ska bli kul att använda dem och se hur resultatet blir. Många
talar gott om de produkterna ser jag. Spännande...

 
Hårbehandlingskräm och en "shampoo bar".

Ska strax ta en dusch och prova schampot, jag är hemma och har tvättdag (som vanligt varannan torsdag)
och ikväll är det showträning i danssalen. Tjohoo!

 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0