MARS!

Magen just nu ba: "Jag ska göra det här till en riktigt jobbig kväll för dig."
Och man ba "Nej tack", men det är inte alltid man har så himla mycket att säga till om!
Har inte ätit något konstigt eller DÅLIGT idag, men ändå så är det väldigt VÄLDIGT 
mycket knorrande nu. Inte jätteont, men ändå en jobbig känsla. Rapig, fint. Och yrsel. 
Svider, magkatarrstyle, ibland kommer det lite anfall, sådär. Och sist jag mådde såhär
en kväll så var jag liggandes i två dagar efteråt. DET HAR JAG INTE TID MED NU,
ska ju jobba måndag, tisdag, onsdag. (och lördag och söndag men det är ju långt bort)
Fan. Inte bli sjuk. Inte bli sjuk. Inte bli sjuk.

Ska laga middag men känner inte för att äta alls. Tar ett glas samarin först så får vi se...
 

______

 
 
Har haft en riktigt bra dag iallafall, vi hade heldag i danssalen och övade inför show,
och hela FEM nya koreografier fick vi ut idag! Phew! :D Ibland var hjärnan inte riktigt
samarbetsvillig, eller sammankopplad till armar och ben, men det har gått bra ändå
tycker jag. : ) Här kommer ett par bilder som Thess & Elin lånat ut:

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0