Och vi fick tårta, omnomnom.

Är helt tagen av kvällens showträning, den där låten är som en hel show i sig! Jeeebus!
Står mest och stirrar här känns det som. Huvudet = virrvarr! ^^ Superkul men jag blir lite
orolig för sång & text.. tillsammans med all den där koreografin. Men det blir väl som
vanligt I guess; Typ strålande! ; ) 

Middag, kanske? Klockan är 22:52. Jag är helt slut. Orkar inte laga middag. Men borde fixa
lunch till imorgon också. Om inte annat finns det alltid nudlar... zzzz....


 
En arbetsdag till, sen har jag klarat av mina fem. Lite sovmorgon på torsdag, JA TACK.
Fast jag har faktist varit OVANLIGT pigg idag! Och INTE haft en jobbig mage! HURRA!!
Så himla bra. Men trött nu.. Sång & dans & musik varenda dag. Kör hårt. 

 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0