Övningshelg - done!

Vilken grym helg! Hårdkörning i danssalen från 9:30 till 16:30 igår, och sedan från klockan 10
till 15:30 idag! Phew! Mycket har vi dock hunnit igenom, och nästan två hela genomdrag
(dvs allt, i rätt ordning). Igår kväll var jag ute med Hanna & Oskar för en lugn och skön
middag på Vita Elefanten, så slapp vi både laga mat & diska... och oooj vad mycket mat,
vi gjorde en hel buffé av våra tre rätter! Och sen blev det även rester som kunde tas
med till dagens lunchlåda. Perfekt! Mysig & rolig kväll. Så jäkla sega! ^^ Och idag efter
övningen så var Oskar & jag snabbast i världen på att sticka hem och duscha och byta
om, sedan kom Hanna och hämtade oss för världens snabbaste och effektivaste jäkla
shoppingrunda typ, på Erikslund, inann det stängde. Haha! Jag fick tag i ett av de plagg
som jag var ute efter iallafall, en vit överdel till ett av klädseten i showen. Fint. Det sista
setet är det svåraste, men till det så spontanköpte jag fyra meter tyll i otippad färg... Hur ska
detta sluta? Om inte annat är det ju Pride i augusti, så det kommer säkert till användning...! ^^

(Nu blev ni allt nyfikna va...?)

Här kommer lite bilder på svettiga sångfåglar:

 
Det är lillasyster Hanna som fotat lite, hon kom på besök, weee. : ) Saknar henne på dansgolvet, dock.. ♥
Jaha, och nu är helgen slut, tillbaka till jobbet igen imorgon!
 
 

Dagens lockiga HÅÅÅR:

 

Postat av: Lilly

Din hårstil är supersnygg. <3 Längtar tills jag har samma längd.

Svar: Tack <3 Mitt är ju sååå mycket längre än vad som syns när det är så lockigt. Haha! Börjar ju nästan undra om det någonsin kommer bli "långt" om det ska locka upp sig såhär ^^
Ida

2015-04-01 @ 10:47:40
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Klart det kommer bli. :D Jag ser förresten ut som en av dom i Beatles nu med min frilla xD

Svar: Haha, vad roligt att jag, av helt andra anledningar, lyssnat lite på just dem nu hela förmiddagen :D
Ida

2015-04-02 @ 08:20:47
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

HAhahhaha sluta vad kul. xd

2015-04-02 @ 22:56:56
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0