Wohoo!

Jag blev LEDIG från studion ikväll! Vad skönt!! Så då behövde jag BARA jobba som vanligt i butiken, till kl 19,
och sedan kunna gå och handla och gå hem och laga maaaat! Åh så skönt. Och bara sitta i soffan resten av
kvällen. Jaaa vad braaa. Är så himla trött. Somnade på lunchen igen som vanligt och har haft migränkänningar
idag, trodde det skulle slå ut men det gjorde det aldrig, jag tog en massa tabletter för säkerhets skull. Hade något
i synfältet som påminner om flimret/störningarna jag får innan ett anfall. Men det blev lixom inget. Tyvärr satt den
där flimmerblixten kvar där resten av arbetsdagen, nu tror jag dock den lättat lite eftersom jag inte tänkt på det.

Åh jag skulle kunna somna nu. Utan problem. 20:45 lixom.
Och jag har redan ätit middag. Tidigast ever, typ.

 

Postat av: Jenna Katrin Nanny Luminaire

Faan vad snygg du är alltså! Ovanligt vacker.

Svar: Nämeh! Ska DU säga! <3 (taaaaack)
Ida

2015-03-24 @ 20:19:59
URL: http://jennaluminaire.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0