Bröllops- och dopsång!

Det här med att det nyss kom en liten fågel och satte sig på fönsterblecket utanför,
medan jag sjöng... haha, HOW SNÖVIT. ^^

 

Jag sjunger på ett bröllop & dop idag, en sånhär "two in one"-lösning. Så det är uppsjungning
som pågår här hemma nu. Ska komma på vad jag ska ha på mig också. Det blir nog inte klänning
iallafall, med tanke på hur urrigt vädret ser ut att vara. Och så ska jag promenera ner till Furin först,
och det tar väl en sisådär 40 minuter? Ska in på Apoteket också, har knappt några värktabletter
kvar, har ätit BRA MÅNGA sedan igår. Usch, fick ont i huvudet under Majas show igår, och det gick
aldrig över, och det känns fortfarande idag. Och ont bakom öronen, och bakom ögonen, i bihålorna
kanske, för det lixom ilar i tänderna? Mycket bra förutsättningar för att sjunga.. tre låtar.. ^^
Oh well, MAKE IT WORK! ♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0