Godnatt, fredag.

På sista tiden tycker jag inte alls det gått särskilt bra med håret, kanske är det senaste veckan,
som varit värst, på nåt sätt. Uhh. Speciellt ett ställe, ovanpå/bakpå huvudet, som alltid är som
mest utsatt. Av mina egna dumma fingrar som styrs av de starka impulserna som Trichotillomani
bossar över. Jag som varit så duktig, jag KAN ju, jag måste bara finna det, i mig, igen. Hela tiden.

Måååhhhhh.


 


Idag är det två veckor sedan jag träffade Io och utan-smink-fotades lite.
Här är ett par bilder som han hittills hunnit få ut på Facebook. 

              
              

Alltså, fotat av Daniel Io Eyre.


...OCH JAG HAR HAFT ONT I HUVUDET SEDAN IGÅR, men det gick över litegrann när jag äntligen
åt middag. Men det känns fortfarande, ändå. Jag orkar inte. På riktigt. Lägg av nu.
 
Jobbhelg.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0