Ida blir förälder...? ^^

Nä, inte riktigt. Men världsförälder, som det så fint heter.  : ) 

Under det senaste året, eller de senaste par åren typ, har jag köpt gåvor från Unicef några gånger.
Häromdagen skänkte jag även 200 kronor till arbetet kring jordbävningen i Nepal. Och så tänkte jag att,
what the hell, nu ska jag fan signa upp mig på att ge varje månad istället! Inte så mycket, men 100 kronor
i månaden känner jag absolut att jag kan bidra med. Det finns utrymme för det, så varför inte? Det är lite
skönt i hjärtat också att veta att man gör något, om än något litet. Någon gång kanske jag har råd att 
skänka mer, eller kanske att skaffa ett fadderbarn eller så. Men jag kanske ska satsa på att ta hand om
mig själv, i första hand, eller något... ^^ Oh well. Klicka på min bild för att komma till anmälan om att bli
världsförälder, om du vill! ♥ 


 

Hoho, köpte snygg tejp på Rusta. Alltid bra att ha. Jodå, jodå.

 

En arbetsdag kvar, den femte i rad, innan två dagars ledigt, och sedan lite mässjobb i helgen. Kör hårt!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0