Måååhhhndag. ^^

Åh, hur mycket jag än önskade, så fick jag inte ytterligare en söndag, det var tyvärr måndag när jag
vaknade imorse... uhu! ^^ Det var nästan ringa-och-sjukanmäla-sig-läge (börja-grina-trött-och-slut)
men jag tog mig själv i pyjamaskragen och bara fucking did it. Upp! Frukost! Smink! Kläder! Jobb!

Som tur var, var dagen ganska lugn. Så jag behövde inte dö stressdöden. *upptumme* På lunchen
tog jag min vanliga lunch-nap på ca 20 minuter, på köksstolarna, uppställda i en rad... Efter jobbet
åt jag middag på Chop Chop tillsammans med Elin & Maja! Mys! Bra, då behöver jag inte laga mat
ikväll lixom. Fick även lite matlåda med mig, men behöver nog komplettera lite för att det ska bli
en full lunch imorgon till jobbet. En massa massa sallad might do it! ; )

Och som tur var hade tv-kanalerna kommit igång nu, som försvann igår kväll. Jag ringde EHB imorse
och kollade om det var något de var medvetna om, och det var de... men nu är det iaf fixat! Tjoho!
Resten av kvällen blir luuuuuuugn. Imorgon fyller världens bästa Bea år, hoppas jag hinner träffa
henne snart, även fast det inte blir imorgon! Jag är ändå upptagen all day long, först jobb och sedan
direkt till styrelsemöte. Yup yup.

 
Gårdagsbilder! Åhåå, långa fina håret. Det saknar man ju ibland.. tur att det finns nära tillhands.. ^^

                           
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0