Mässa dag 1.

Huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk! Gaaah. Hela dagen. Hela himla dagen på mässan, där jag gjorde en
massa roligt jobb idag. Och inga tabletter hjälpte, inte ens migräntabletterna. Bara att köra på, the show
must go on, o.s.v. Kom hem och somnade i soffan. Mår lite bättre nu men inte bra. Uhu. Imorgon jobbar
jag där igen så då vill jag må bättre.

Hade inga bra förutsättningar för en bra dag kanske, jag kunde inte somna inatt på flera timmar, och jag sov 
korta korta stunder, med mardrömmar, vaknade svettig, vaknade ledsen, vaknade med helt sjuka mönster
i synfältet som snurrade och blinkade och givetvis trodde jag att det var migrän, så jag var tvungen att tända
lampan för att se om det var så. Det var det inte, som tur var. Inte mitt vanliga migränflimmer. Phu. Såg framför
mig hur jag skulle tvingas stanna hemma idag, och det hade ju inte varit bra... Flimret och alla zickzackmönster
fortsatte dock när jag släckte, jag har ofta så när det är mörkt. Jag vet att det låter som att jag beskriver såndär
"ögonmigrän", men jag vet, jag har haft det i 22 år, men det här är något annat... läskigt som fasen dock.
Så det var svårt att somna om. Var så trött, men ändå svårt.

När det var dags att gå upp, efter att ha vaknat ungefär fyra gånger i timmen, så var jag så jävla trött.
men solen sken och jag tänkte att det skule bli bra ändå. Men.. ja, den där huvudvärken som tillslut kom,
senare under dagen, den var kanske inte så oväntad ändå. Mååhhhhh.

Dagen var iallafall bra och rolig! Önskar jag kunde slänga ut någon bild! 
Men åh, jag fick ju faktiskt EN bild på sms av Eija, från modevisningen!
I can show you, sneakpeek...

(och här glömde jag bort det och återkom nu, ett par timmar senare....)

 
Okej, ja det var väl ungefär det här jag kunde bjuda på! ^^ Snacka om booty tooch på denna bild? Hihi! 
 

Här, hemma med mitt fluffiga hår.. (Har peruk på visningen, kände för långt hår!)

 

Postat av: Ems

Omg! Snygg klänning! Vilket märke? :)

Svar: : ) Vet ej vilket märke! Här är en sida med märken som butiken säljer, butiken heter Valja Mi : )
(här finns facebooksida)
Ida

2015-05-11 @ 21:52:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0