Mjölk- och pastafri laxpasta ^^

Hade tänkt göra en annons ikväll. Men när man kommer hem klockan 22:53 från ett möte,
och inte har någon middag förberedd... då blir det omtänk! Så nä, ingen annons ikväll. 
Fan att jag inte kan göra det direkt ifrån jobbet, vi har inte ens en dator. Det hade underlättat.
Imorgon kväll ska jag iväg direkt efter jobbet för att repa också, så jag vet inte riktigt när jag
kan ha den klar. Hmm. Oh well.


Och till middag blev det pasta utan pasta och gräddsås utan grädde! Men laxen var iallafall lax! ^^
Pastaalternativ = glasnudlar, my favorite! Och så blev det såsbas på sojamatlagningsgrädde 
och havre-fraiche. (Och så det vanliga; fiskbuljong, vitt vin, diverse kryddor..) Det blev jättebra!
Har inte provat att göra mjölkfri laxpasta förut. Nu vet jag att det funkar. : ) 

Men nu blir det sängen, skulle iofs behöva duscha också. Det kliar på hela kroppen. Antingen
är det stress, eller så känner jag av Jennys hund, efter att ha varit i hennes lägenhet. Jag har 
aldrig varit allergisk i mitt liv, men typ alla i min familj är ju det på nåt sätt, och jag har blivit
känsligare de senaste åren... hmm. Borde ha en allergitablett någonstans. Måste skaffa nya.

NATTINATT!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0