A whole new woooorld....

HAHA, långt hår!! Det syns inte på bilderna varför det inte går att ha utsläppt; frisyren är NÅGOT OJÄMN
och inte bara i längd, utan mest av allt i tjocklek. Uhu. Kanske dags att gå till frisören och få sig några
tips, och kanske klippa till det till en frisyr som faktiskt GÅR att ha utsläppt. Spännande.... 

 
Jag har aldrig i mitt liv varit hos frisören. Förutom på Perukshopen då, men det är ju inte riktigt the same.. ♥
 

Postat av: Johanna

Hej! Jag har samma problem som du. Fast du verkar klara de galant👍
Önskar att jag också kunde 😳
Har du några tips på hur man ska sluta eller iaf försöka? Äter du vitaminer eller nått för hårets skull? 😊

2015-11-16 @ 23:27:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0