Halloween 2015.

Oouuhhhhrrrrggghh varför lovade jag att blogga in bilderna från igår?
Håller ju på att somna här! ^^ Oh weeelllll.....

Det blir ju aldrig gjort annars.
*ladda in i datorn*

Okej, här kommer de! En myskväll hos lillasyster + kids + Oskar. ♥

Skyndade mig hem från jobbet och letade upp alla grejer jag skulle ha med mig, sen gick jag igen.
När jag plingade på möttes jag av en nedsläckt hall, läskig musik, två (inte-läskiga-än-) kids 
och en läskig zombie-mamma med ett stort skärsår på kinden! (helt sjukt snyggt gjort med 
lösfranslim och havregryn, storasyster mycket impad!) ^^ Sen sminkade jag kidsen, lånade ut
lite maskeradkläder, sen kom Oskar, och vi käkade supergod mat! 

Min utstyrsel var NOLL planerad, det gick lite fort kan man säga... men det blev ju bra ändå! ; ) 

                              
                           




                                            "Ooh, du har något där.... får jag känna lite?"



                      "Jag kanske kan fixa det, om jag bara lägger ett litet litet snitt, här......" 

 


                   Filmmys i soffan med Rädda Willy 3, massor av godis & kaffe & kaka. ^^

 
Hemma igen, vid halvtvåsnåret:

 
                                                                                                    "What's this?"    *omnomnom*



                              
 
(Fast jag hade på mig en kjol också, hemma hos Hanna ^^)              Bye bye hair, bye bye face! 
 
                                         

Och sen, GODNATT, somnade närmre halv tre, och sen iväg till jobbet imorse. Inte ALLS lika kul klädd... ^^
Tack alla älsklingar för en mysig hemoween! ;D
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0