Tattoooooooo!!!! :D

Före:

 

Imorse kl 8:54 tog jag tåget till Stockholm, för att äääntligen nyttja de tatueringspengar jag fick i 30-årspresent.
FÖRRA ÅRET ALLTSÅ. *upptumme* En skitduktig tjej som heter Julia Landehag - som vanligtvis arbetar på
Zoi Tattoo i Malmö - gästade Zoi Tattoo i Gamla stan, och jag är såååå glad att jag lyckades få en av hennes 
få tider, under de dagar hon är här. Klockan 11 var det dags (tog det där tidigare tåget för att garantera att 
inte bli försenad, och så hann jag handla lite innan - som t.ex. salva och oparfymerad tvål osv.. ^^) och klart
att jag var lite nervös! Men mest förväntansfull. Sov nästan ingenting inatt pga det också. Haha, dumt. Men det
är som vanligt... OCH OJ man glömmer alltid hur ont det gör... speciellt där nere vid handleden, håhåjaja, hur
många gånger ska jag utsätta mig för just det stället egentligen? HAHA. Först när jag gjorde stjärnorna, som 
från början var tjocka konturer bara. Sen fyllde jag i dem ett par år senare, och sen fick jag fylla på lite färg. 
Och så nu då, FJÄRDE GÅNGEN man är där och "karvar". Burr! ^^

Anyway, vi körde på. Vi gjorde färdigt konturerna och sen tog vi en liten lunchpaus. 

 

Sen fortsatte vi med färgläggning, guuuud så öm man var då! ^^  Timme efter timme... slutligen, efter nästan 
precis sex timmar, var den färdig!! Skitbra jobbat Julia, och skitbra jobbat MIG, jag trodde nästan kroppen 
skulle vilja avbryta där ett tag. Fy fasen. Plus huvudvärk som en bonus. Men det gick jättebra ändå, man är
väl en tuffing..... ; ) 

 
Här har ni en bättre bild från Julias instagram:

 
Underbaaaaar, don't you think? ♥
Tack Julia för detta fina konstverk på min kropp FÖRALLTID, och tack till alla er som bidrog med pengar
till presenten när jag fyllde 30, så jag kunde få göra henne. I love you guys! :D :D  
 
 
Och tack Philip för middag och skjuts ;) 

 

Postat av: Lilly

Åh vad snygg och gott med rå fisk. :D

Svar: Perfekt dag! Minus smärtan, hahaha 😊
Ida

2015-11-14 @ 09:47:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0