Tisdag.

Ååååh en ledig kväll - ja efter jobbet då förstås, men ändå! En ledig kväll!
Känns som att det inte hänt på läääääänge. Så idag passade jag på att kolla på nya Big bang theory,
och nu efterföljande sitcoms. Tar ett BAD som jag håller på att hälla upp nu. Lagar mat och fixar matlåda.
Bra tisdag - check. Tiden går ju rätt fort på kvällen när man slutar 19:10. Inte så många lediga timmar 
hemma men.. it's still good. : ) Imorgon är det sista dansträningen för terminen, och sen får vi se hur det blir 
nästa termin. Beroende på show o.s.v. så brukar jag inte ha tid/plats i huvudet hela terminen, sen är det ju även
så att min danslärare ska bli mamma... : ) ♥ Så vi får helt enkelt se! 

Ska även göra en ny "mirakelkur" - alltså den där ingefära-, citron- och honungsdrycken. 
Tog en shot varje morgon och ibland lite till, och jag stod emot alla förkylningar (ja förutom den där vanliga
åretruntförkylningen jag alltid har typ), men så tog den slut för ca två veckor sedan.... och JA NU ÄR JAG
FÖRKYLD! Måste fixa ny! Ikväll! Helst nyss! : ) Har inte tid med detta, nästa helg är det ju julkonsert. Hu!
 

...och jag måste styra upp scenkläderna också.. ja...
Senast jag skrev skulle jag göra det "imorgon" - dvs i söndags.
Men så blev det visste en liten tripp till Ikea med Hanna & Oskar och så.. gick hela dagen, ungefär.. ^^
Men jag lånade en tröja av Hanna som säkerligen kommer till användning, om jag får ihop det.
Så... jag är ETT litet steg närmare! 

Nu ska jag bada! Tjohoo!
 

 


En vacker himmel igår, och en vacker katt på elementet, imorse. 


Vinterjackan har åkt fram! Och efter jobbet åkte onepiecen på... ^^
(och så tog det visst en timme att posta detta inlägg, oops, glömde..) 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0